jag älskar mitt liv (LLL)

var hemma idag, har bara segat i min stoora säng, är fuckat sugen på chips :(
ska ffråga om mamma kan köpa det åt mig, jag får ju allt jag vill ha.
imorn ska jag få min nybil, längtar sjukt mycket!
tror pappa skulle köpa en ny moppe till mig också, en rosa som han hittat, eftersom jag så gärna ville ha det,
så nu kommer jag ha två moppar, men det gör ju inget :)

och sen i helgen ska jag och mamma åka och shoppa massor! åååh kläder<3
och vet inte om vi skulle åka en snabbis till england också och hälsa på nån familj mamma känner,
dom är fett rika också ! ;O dom kommer säkert ha värsta stora huset och allt, mamma sa iaf att dom hade 2 enorma pooler, så jag hoppas det är fint väder där !
pappa ska bygga pool hos han också :) ååhh jag älskar pengar.. dom har typ höjt min månadspeng också!
kanske inte borde säga hur mycket jag får här.

aja, lekte med lite cambilder på mig och jackie (som också snart är rik :o hah :o )





AAAAAAAAWW SÅ FINA !


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0