hmmm.......

JAG VART TVUNGEN! såg på fannys blogg och asså omg!
det är hon som ska låta konstigt när hon pratar för hon är hes, men jag låter fan mer annorlunda känns det som :s asså shiiiiet ! fett ful röst jag har här! helt mörk :o och alla säger att jag har sånn ljus röst,
och jag hör ju själv att jag inte brukar låta såhär på videos!?

håller ni inte med mig? det låter inte som jag?


vart nöjd med klassfotot ändå faktist... ASSÅ ÄLSKAR MIN KLASS!
NI ÄR MINA BÄSTAVÄNNER!!!!
FANNY ♥ GUTTE WILLIAM & OSKAR
<33333333333333333


Kommentarer
Postat av: fanny

haha ja låter inge hes, jag låter ju typ roligast när jag ba filma på emil så vänder du kameran och så hör man mig i bakrunden ba "OJ" hahah xD

2010-08-24 @ 23:38:30
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0