du är fjortis

Chacha bloggen! 
idag har jag vart och köpt en handväska på lidl för 10 kr ,  
jag vart ganska nöjd faktiskt. 
m:D 
sen har jag köpt smink för 5000 kr 
så jag kan bli en sminkdocka igen :D 
och sen drack jag en cider och vart super full hihi ja :D , 
och asså krillebooi är så het jag vill bara ta på han nu!:*, 
öm asså emosar är bara så 2009,
och jag är bara så inne med mina förstorade bröst ,
asså puss på er, 
...assådehärvarettdrivinläggfrånjesper..
och bilden är sexig för den valde min bror ;)
Chacha bloggen!  idag har jag vart och köpt en handväska på lidel för 10 kr ,   jag vart ganska nöjd faktiskt.  m:D  sen har jag köpt smink för 5000 kr  så jag kan bli en sminkdocka igen :D  och sen drack jag en cider och vart super full hihi ja :D ,  och asså krillebooi är så het jag vill bara ta på han nu!:*,  öm asså emosar är bara så 2009, och jag är bara så inne med mina förstorade bröst , asså puss på er,  ...assådehärvarettdrivinlägg

Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0