mjajajajaja

Var på Ikea idag med mamma maja och pappa. vi köpte massor te mammas hus, en säng till mig tex (y)

Sen var jag helt sjukt hyper och flumm på Ikea, seriöst, gjorde massa cp grejer för småbarn när inte föräldrarna såg på, dampa på en finsk kärring, hon va stööörd :o ! , och var allmänt störd så alla tyckte jag var knäpp :'D
sen typ maja och jag ömm jaa jordens största töntar? - ohyeah lixom ..

fick me mig lite smågrejer med som jag är nöjjd över, :)
skorna var jag typ naaaaaah till först men dom är fett söta på (a) tycker jag,
ja, bilden är omredigerad och fuuuuul, men de har inte vart mitt utseendes dag idag förstår ni..,


Kommentarer
Postat av: Julia

söööötan <3

2010-04-10 @ 18:38:09
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0