JAG ÄR BÄST !

Blev ett sent inlägg idag igen, jag har typ vart och träna med jackie, bra va? :D
hahah vi skämmer jämt ut oss , blabla.. jag venne vad jag ska säga ;o
men jag hoppas morgondagen blir som vi vill och har planerat! nu behövs bara ett glatt humör till föräldrarna, (a) 

shiiiiittt min dator lagga precis som faaaaaan , asså den där plattan man styr pilen me elr nått sluta funka!

och filip typ gjorde allt han kunde för att försöka fixare, och jag höll på att börja slå sönder datorn, seriööst
och sen börja jag dra och massa på tangentbordet, jag dampa sönder

filip b§a - det blir inte bättre av att du gör sådär

SÅ FUNKA DEN IGEEEEN OMG JAG ÄR LYCCKLIIIIG NU OCH FAN VAD JAG ÄR BÄST :D


Kommentarer
Postat av: mister bloggare

besök min blogg och se vem som låg bakom bjksvaller

2010-04-05 @ 21:53:50
URL: http://apapaparapa.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0