pappa (L)

vill börja inlägget med ;
HEJ JAG HETER FANNY OCH JOHAN ÄR MIN PAPPA,
MEN INTE VILKEN PAPPA SOM HELST, HAN ÄR VÄRLDENS SNÄLLASTE PAPPA!!!!!!!!! :O:O:O:O:O:O:O

när jag kommer hem har han för det första städat mitt rum typ, jag ba omg :o
sen så får jag inte säga de andra ifall min syster läser bloggen ;( elr hennes kompisar
typ läser den så då kanske dom säger ;o
MEN DE ÄR SÅ SJUKT SNÄLLT SÅ JAG DÖR :O
priset för världens bästa pappa går till.....
JOHAN JANSSON!

jag hade tråkigt i typ förrgår, funderar på att byta stil?... not..
nej jag är ingen konstnär x)
den är faktist slarvigt ritad också :p

igår var jag ute med malin och amanda btw , gjorde typ ingenting, men de va kul ändå :p
sen så är de lördag idag... och öm ja.. söndag imorn.. och öm.. måndag.. och då är de öm.. skola..igen..


Kommentarer
Postat av: fghjkl

VAD HAR JOHAN GJOOORT ?:ooo

2010-04-25 @ 11:08:38

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0