stan med blommen och fantan

(klick)
 
bilder snodde från louise blogg, palla inte ta fler x)
här leker vi iaf inne på toys r us ;)

vi flumma och shoppa lite på stan today :)
jag köpte ett par jeans som ngn av nilssonarna typ ska sy in te mig (a'
tänkte ba säga att jag skulle vilja ha en mcflurry me DAIM , omg jag är pinsam.. haha

vi åkte te lelles och kolla moppehjälm te louise också, hon köpte en jätte fin :)
sen gick vi te IKEA och käka glass och en liten pizza typ ... lallala

aja, nu är jag hemma och är hungrig för jag ville inte ha middan , hehe.
så ska kolla om de finns ngt gött i kylen elr nått.
pusshej.


Kommentarer
Postat av: louise

hahahhaha asg , jag skulle hihihi vilja ha hihihihih en mcflurrr hihihi mc hihihi

han : vill du ha en mcflurry ? vilken smak ?

daaaaaaim hihihihih xD



visst var mihn hjälm fin :)

2010-04-08 @ 22:52:40
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0