random

min dag,
gå till dagiset med malin, vara själv ett tag utan snuttipluttan, skaffat ett hatbjekt som skaffade mig och malin som hatobjekt först, fått tagit det lugnt, slutat lite tidigare
åka hem,

packa, göra mig lite i ordning, åka till stan, gymma med jackie, blä kär (a',  skaffa världens skavsår på 3 sek,
nån random tant som kom fram till mig och jackie ;
TJEJER TJEJER! JESUS ÄLSAKR ER JETE MIKET!!
 
hahhahaha, donken och ta en glass , de var en cp kille där? ;s xd , bussen hem, vänta på två bajskorvar som skulle köra hem mig som inte kom, gå en bit påväg hem ONT I FOOOOTEN! , bli hämtad, kom hem, tjocka i mig en fet pizza ;( och kolla desperate housewives, blablabla.. soooova?

nån random sexig bild på mig och malin som jag snodde från fanny typ x)


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0