Min hamster är en vampyr


Vill ni höra min dröm ? (a)
ja det vill ni.

Jag drömde om att en hamster höll på att bli innebränd i typ nå lägenhet i någon stad.
så hittade jag den hamster i ett slags fyrkantigt hål med lite hö i, i väggen, så den vart typ min (a)
men ingen visste att jag hade hittat den, så jag var med den jääättelänge, men de var visst fel hus.. hehe
men jag kunde prata med den och den tyckte om mig jätte mke :D jag höll i den nångång och jag kommer ihåg att jag typ gulla meren och sa
- vad är du för ngt gulligull
den ba - en vampyr och log hahaaha
sen så när jag hittar alla brandmännen och mina kompisar står dom vid ett annat hus längre bort och försöker stoppa elden.
jag ba brinner de här också :o fast de brann inte på andra huset, men de täntke inte jag på .. hehe
så jag ba , men jag har hittat hamstern ju !?
så alla ba följde med mig , så var hålet borta och hamstern me ;'o !? jag ba menmenmen den va här ;''(

då blev jag ledsen, sen vakna jag av att min syster dunka musik -.-
vet att bilden är uuuuur smääääxiiiee btw ;)

jag är inte tönt ?


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0