kan man skicka en ängel att skydda en annan ängel?..


älskling.. jag ba känner att jag måste skriva några små rader innan jag somnar..

jag älskar dig, grymt mycket, och jag menar det verkligen.
du är fan en helt sjukt underbar person hjärtat, och jag tror inte det bara är jag som tycker de..
du sprider glädje när du väl är glad, då blir man glad av att bara titta på dig
att veta hur jobbigt du hare gör det verkligen tugnt i hjärtat, vill göra så mkt för dig som jag inte kan,
jag känner mig på något sätt svag av att se dig såhär, men jag ska vara stark. stark för din skull.
mitt älskade hjärta
du är verkligen värd allt. och jag vill ge dig allt, och jag vet ett enkelt sätt.. som de bara är att vänta på..
jag älskar dig min älskade malin, du är bäst och vi glömmer alla idioter, dom betyder inget, du&jag mot världen om de så skulle behöva vara så, men jag vet att de finns fler som bryr sig om dig, och iaf jag, tänker hålla fast dig kvar på fötterna, hur många gånger du än skulle falla skulle jag lyfta upp dig på fötterna igen, jag kommer aldrig tappa kraften att göra det, du är guld älskling, mer än guld,.. du är hon som de inte finns många av, du är värdefull. ♥

fannyjansson ♥ malinjansson
ska finnas för dig i vått och i torrt, det lovar jag dig.



jag ska skriva en text , en längre text till bara dig sen..


Kommentarer
Postat av: malin

tack mitt hjärta.. de värmer att höra det! jag älskar dig så sjukt mycket och just nu är det bara du känns det som.. jag kommer alltid finnas med dig vad som än händer! jag kommer vara ängeln som skyddar den underbaraste ängeln! i love you

fanny <3 malin (jansson)

du och jag för alltid <33

2010-04-21 @ 07:40:27
URL: http://malinjjansson.blogg.se/
Postat av: Julia

tack gumman :D<3

2010-04-21 @ 18:54:48
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0