jagvetattduälskarmig men jagälskarintedig (:

AAAAAHH DÅLIG UPPDATERING FRÅN FANNY JANSSON!!!

första dagen på praoen idag med malin på dagiiiiiis, haha det var , öm jag venne, ganska chill ?
hm.. var näära på att få lite pms anfall på barnen ibland ! men jag höll modet uppe (a)

det har fan vart sjukt najs väder idag tycker jag :) men man får ju inte sitta still för en enda unge på de nedrans dagiset så.. jaa jag fick inte njuta sådär jätte mke :)

jag har tröööök, och ska kasta mig in i duschen en snabbis innan min bror tar den för resten av kvällen -.-


Kommentarer
Postat av: tove

asså min blogg var cp så jag tog bort den och gjorde en ny... Asså det är lite finsamt att fråga igen men kan du fixa mig header?? :D Snälla?????<333333333333

2010-04-13 @ 18:43:39
URL: http://toveskogsbergs.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0