jag kommer inte på en rubrik

chacha blöööggen det började att snööa igår, O-M-G .
det har vart slask heeeeela dagen och snöat och blabla, tyg skor är något jag inte rekomenderar i de vädret :)!
blöta jävla äckliga fötter redan från morgon, malin och jag gjorde vatten spår efter oss, fett cooooola! ;ooo

typ nu ska jag bara packa ihop lite torra kläder och sånt sen åker jag till mamma igen senare,
imorn är sista prao daagen, och sen så äre ju fredag också! :D jajajjajajajajaja, TJAAAAO !

dååååååålig bild, men jag vaknade som en pudel i måndags -.-'


Kommentarer
Postat av: fanny nilsson

FREESTYLA rock the microphone..

2010-04-22 @ 20:22:12
Postat av: malin

hahah ja de är klart :)

fett kul det var :) <33

love you

2010-04-22 @ 22:15:53
URL: http://malinjjansson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0