jackie och jag ska ha ett roligt lov :]♥

jag sket i att skriva igår, för jag visste att jag skulle sitta här hela kvällen om jag satt på datorn,

dagen vart lååååång igår typ,
först går man te tre, åka till morfar och mormor, plugga
äta, höra nån tant sjunga i lägenheten brevid typ (?) haha... , plugga lite,
daaaaans, och jag typ tyckte killen som vi hade som danslärare var öömm jätterolig (a' ;'s
hem, flumma med min syster, HON ÄR TÖNT
duscha soooova,
haha jag och jackie btw, sattsa som fan på fotbollen på idrotten på morgonen,
och vi var Grymma !
men sen vart vårt lag sämre pga av ...... och ... , lalallalala
men vi ägde killarna totalt iaf (a)

Idag,
asså dagen kändes typ cpppp hela tiden ;s `? vet inte varför, 
de var iaf sista skoldagen på TRE fucking veckor!
omg omg omg
typ lyyyycklig ? - oohjaaah!


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0