imorn börjar flytten till mammas hus om ni undrar töntar

gaaah det var fett sorgligt att lämna dom små söta ungarna på dagiset idag ;(
malin och jag typ börja nästan böla (a' fick iaf massa kramar och sånt, o
och vi kommer gå och hälsa på nästa vecka typ hehe
saknar redan små skitarna , nu hade man liksom börjat vänja sig vid dom ;/.. menmen ;d

jag åkte sedan till stan efter att jag kommit hem, där jag träffa jackie, vi typ träna lite grann.. men jag kämpade inte på bra alls, var helt slut innan..

sen gick vi och åt och var helt jävla cp, skratta fult som fan hela tiden och skämde ut oss x)
sen tog vi en latte och gick till varma gubben, och där träffa vi världens skönaste! serriöst , han var fett kulig
vi kalla han brajen för vi satt och snacka om massa saker, han var fett skööön xd
sen ba gick han ;(
sen typ efter ett tag drog vi hem, aah nu sitter jag här och ser på tv :)

nån random bild....


Kommentarer
Postat av: jac´jie

hhahaha brajen :D!! miss him iurbuddy -,s

2010-04-16 @ 23:11:21

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0