hitta mitt kvitto och du får en puss

har kommit hem från mamma, men ska strax dit igen, jag tänker sova där igen typ.
gick till konfagrejen imorse med malin, vi kom typ försent (a' sen satt vi och garva massa i kyrkan
sen har vi skuttunge konfirmander youknow, kommit på värsta bästa idén till när vi tar vår konfirmation i kyrkan :D

sen gick jag malin louise och fanny hem till mig , dom kolla lite och sånt :)
sen var malin tvungen att dra, så vi andra åt och fika och massa sånt, sen skulle dom hem
och nu är jag här hemma igen och ni får fortfarande smsa ikväll :)

imorn börjar praoen igen, jag och malin ska vara på kyrkskolan med hemska ettor -.-
blääääe vi kommer sakna dom små söta jobbiga barnen <3
aja, pusshej, skriver väl kanske imorn

mina hörlurar är röjjda.. ;'( och jag vet inte vart kvittot är..


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0