fanny kan inte andaaas -.-''

YYEEAAH BESÖKARNA HÖJS SOM BARA DEN ! *host sänks host*

hann inte skriva igår eftersom jag var här hemma i typ en kvart innan jag drog hem till mamma igen ,
jag sover braaaaa i min nya säng yeah<3

dock är det inte så posetivt.. malin och jag är öm duktiga på.. praoen... hm... ja,..
VI SAKNAR DAGISET!
som jag kanske sagt ?
vi hälsa på en snabbis idag :')

miss miss miss miss miss miss miss miss miss miss miss miss

sover här hos daddy idag, men imorn sover jagg hos mamma igen. så det blir la inget inlägg imörn
ajjaaaaaa, pusshej ! ha en trevlig dag och ät mycket bananer (Y)

denna ska lilla jag beställa hem idag, JAGÄRTVUNGEN!,
för min andra sugiga som jag stått ut med i ungefär ett år, är helt jävla missbildat, skrot om jag säger så,
så liksom goodbye äckeeeeeeeeeel :)<3
får hem den andra om ngra dar, så jag ska stå ut nu :*


Kommentarer
Postat av: fanny

jag kommer sakna dina inlägg :')

2010-04-20 @ 20:37:25
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: julia

sån mobil har jag :D, ääääälskart! :DDDDD

2010-04-20 @ 21:51:39
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0