efter imorn så kommer jag hem med pussmärken på kinderna (: !

i like.



heeeeeeeey folket
malin och jag var jääävligt trötta idag! men i slutet av dagen så fick vi ut vår energi om man säger så,
vår trötthet blev flummhet, och vi lekteeee jättemke med barnen! :)))
det var rent ut sagt SKITKUL (så säger man inte på dagis(!))

dom kommer sakna oss sååå mke när vi har slutat,
och jag har avslöjat min hemliga kärlek till tobbe lilla gubben ;)
elr nej, malin gjorde de åt mig, sen avslöjade alla andra tjejer på dagiset+malin att dom också var kära i sötnosen :)

småbarn tycker även de är jävligt kul att taffsa har vi märkt.. -.- jaja, vem passar inte på när man kan liksom? elr?
öm.. ja.. 

haha jaja onödig fakta?
jag är iaf slut nu, har haft lite snack med fannybanny i tfn för en stund sen :)(y'
och jag kan somna vilken sekund som helst fast klockan bara är snart 6!
godnatt???


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0