.

Igårdags kvällen var riktigt lyckad, Louise kom förbi runt 8 och vi åt ,
mat & tårta och sedan for vi till Björklinge.
Hoppas Louise är nöjd med kvällen,
för jag hade iaf superkul med mina 3 älsklingar :)
<3

Bilderna kommer tyvärr senare för jag har inte fått dom av Louise än, men dom kommer, i promise!

Malin blev hem skjussad av oss för vi skulle ändå till Björklinge,
och jag tänkte berätta en sak nu, som inte alla vet, en del gör det, men inte alla, Som sagt.
Och det är ganska jobbigt när man ska berätta det om och om igen så..
Den 27 Juli fick jag veta något som kom som är chock..
mamma och pappa ska skiljas..
Ja, jag kan ju inte påstå att det var min drömdag precis.. Jävligt jobbigt några dagar, eller veckor, det kändes bara så jävla ovärkligt så jag visste ibland inte om det var sant eller inte, om jag drömt det (vilket jag helst hade önskat) men jag kom ju på hur det var sen.. Hur som helst, nu vet hela världen.
Mamma jag och Filip , även mormor och morfar var och kolla på ett hus idag i Björklinge, jag är inte säker på om mamma köper det, hon verka inte så jätte sugen. Men vi ska iaf ha ett hus i Bjk.

Hur som helst så kom jag hem fika och åkte till Movallen och kolla på Damlaget som spela match, och vann! :D
Meen jag höll på att frysa ihjäl! Jag satt och skaka typ hela tiden så nu sitter jag med varma kläder, halsduk och sockor, :))


Kommentarer
Postat av: Elin E

Du vet att vi alltid finns ;)<333

2009-09-16 @ 16:17:56
URL: http://elions.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0