Tröttheten tar över.

Jag har inte skrivit på två dar, och det beror på allmän trötthet, helt enkelt.
Idag har jag kollat på reprisen av So you think you can dance ,
eftersom jag inte såg det förra gången. Och nu var det ju final liksom!
Annars har jag damsugit lite, så jag ska få min månadspeng. ;)
Sen har jag suttit och kollat lite på internet med Fanny
(fast hon var på andra sidan av telefonen). Kulkul. :d<3
Och Nu har jag fikat gooood chokladboll (a)

Igår när jag kom hem från skolan så var jag sjukt trött verkligen!
Jag var det hela dagen, jag gick och gäspade verkligen
hela tiden kändes det som! :o
Sen på Idrotten skulle vi springa..
 ute..
 och det hade regnat..
 och var kallt..
 och allt jobbigt skit händer.. -.-
Men efter det sluta vi för dagen,
 jag kom hem satt mig vid köksbordet och typ sov några minuter?
Sen gick jag in och kolla på tv, sov lite till, eller ja.. några timmar.
Sen kolla jag på En prinsessas dagbok 2,
och efter ett tag gick jag och la mig och ja.. ni vet nog svaret, - Sov.
 
Jag vaknade idag av att Filip väckte mig.
Ville inte gå upp.
Men gjorde det iallafall.


Just nu har jag ätit av farmors goda plommon, mums!
Det är så sjukt gott! :D
osminkad bild.


lägger bara till att jag älskar Travis Wall. :)<3


Kommentarer
Postat av: jossan & sara

sv; haha nej men tack :)

2009-09-06 @ 14:40:06
URL: http://sarajossans.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0