Stan med Emil, Malin & Fanny :)

hallå, hallå! :D Skolan var ganska chill idag, vi fick inställd musik och framflyttad engelska , så vi sluta tidigare, och hade typ vikarier i varje ämne haha :)

Sen åkte jag, Fanny, Malin och Emil till stan, där köpte vi present till Louise :D Sen köpte jag lösnaglar, äntligen långa naglar igen! Mina vill inte växa längre typ :( Så jag kör lösnaglar nu. Haha.
Efter en stund träffa vi Louise & Julia, Julia skulle dra sen så vi satte oss på en gräsmatta utanför några lägenheter och hade roligt , tills... En tjurtant ropade från sin balkong på oss att det var privat där, bara för dom som bodde där och fråga om nån av oss gjorde det , sen sa hon att vi väsnades mycket, och Malin och jag satt och hade tagit ut min lösnaglar för vi skulle sätta på dom men hon tvingar oss gå och står kvar och väntar på att vi ska dra och säger att vi är sega.. :s haha, hon var sjuk, så vi fick plocka tillbaka alla lösnaglar som vi hade fixat upp och allt och börja om vid ån. Där fick vi på dom på mina fula naglar efter en stund, Malin var jätteduktig på att sätta på dom, så det ser typ ut som riktiga :D Så tack sötnos! :)

Annars har jag pluggat lite No nu igen, och nu ska jag se Idol som har börjat nu igen , puss :D



haha jag vet, ursÄxigt fejs . Men glo på naglarna tack (;


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0