Ny blogg! snart! :d

Jag skrev aldrig igår, men Fanny och jag fick sluta tidigare från engelskan bara för att Roland älskar oss! Asså mig och Fanny, resten av klassen satt kvar och jobba och vi ficksmyga ut, scchhhhh! Säg inget! :o

Annars idag så ska jag väl plugga om jag orkar.
Ska plugga So imorn med morfar.. bara för att det går hundra gånger bättre då.
Ikväll är det nån inskrivning eller vad det heter för konfermationen,
så det går man väl på.
Och imorn och på fredag är vi lediga! Hur härligt och skönt som helst! :D

Sen så funderar jag sjukt mycket på om jag ska lägga in en gammal och pinsam video på mig och Fanny, först visste jag att jag ville lägga in den, men nu kolla jag på den igen och ja.. jag kan ju säga att jag ångrar mig en aning, haha, jag är nämligen så himmla ful! Haha, men vi får se hur det blir och vad Fanny tycker, haha.

Viktig sak: Jag, Petra, Louise, Julia och Fanny
                 Ska skaffa en blogg tillsammans
                 som jag tror Petra skulle fixa idag.
                 Den kommer äga och jag kommer
                 självklart länka till den ofta när den
                 är klar! Så ni får se till att läsa den
                 ;D


Såhär ful och skabbig är jag idag. Men jag bjuder på bilderna..
:S


Kommentarer
Postat av: sofie

sötnos =D

2009-09-23 @ 17:04:30
URL: http://ohhsofie.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0