Min hjärna hinner inte riktigt med..

Hej bloggen, det här blir ett snabbt inlägg.
En ny skolvecka har börjat, och ja.. ni vet hur mycket jag har chatat om So;n men i veckans slut så är det över, då kommer ni inte få höra mer utav det! Men jag känner mig så sjuk stressad och min hjärna är inte lika snabb som tiden.. så Morfar kommer hit klockan 19.00 och hjälper mig igen, hoppas jag kommer någon vart nu för det behöver jag verkligen! Jag önskar jag var lika smart som typ Bella eller Tomas i min klass, suuuuck!
Hur som helst, jag ska strax ut till kaninerna så dom får lite mat i sig, och även jag ska ta och äta lite middag.
Men här har ni min "Fannystyle" för idag.

ni ser inte ett skit för min cam suger, och jag kan inte ändra det pga av nya msn..
fuck.

Kommentarer
Postat av: emelie

skit fin ju ! :D

2009-09-28 @ 19:16:06
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

jag hatar prov .. vi hade Matte prov idag och det gick ´verkligen sämst. Förra veckan hade jag SO prov det gick också sämst.. asså jag har blivit värsta oseriös när det gäller skolan måste börja skärpa mig

2009-09-29 @ 18:00:35
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: gunnar

det handlar fan inte om smarthet att skriva en uppsats utan ork!!!

2009-09-30 @ 22:01:34

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0