Lite nyare design påväg.

Jag har fåttt lite hjälp av morfar idag som sagt, och jag ska snart repetera, han ska komma förbi nån dag igen.
Idag blir det ingen dans, haha för jag har lata vänner :) Haha nejdå, men jag stannar hemma och käkar pizza istället (GUD VAD GOTT) och imorn så blir det stan med Malin och Fanny.

Sen nu ska jag försöka verkligen ändra lite på min design, och jag gör en ny senare igen som är lite mera höstig och en höstig header, för asså jag fattar att man tröttnar på mig blogg, det gjorde jag själv för lääängesen, men jag ska försöka förnya den lite , så håll ut!
Hej så länge!


Fanny skicka vårat klassfoto, och ja.. det är ju samma sak varje år, JAG BLEV ASFIN! :D not.

Kommentarer
Postat av: natasha

fiin blogg (:

vilken stor klass ;o hah

2009-09-25 @ 13:55:55
URL: http://natashha.blogg.se/
Postat av: sandra

du vart fan söt !! haru sett mig eller :o

2009-09-27 @ 00:44:29
URL: http://sxandraz.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0