JAAAAG ÄR EN BILFÖRARE!!! :O :D

Igår kväll fixade jag mina naglar, tappade dock en till idag men den är också fixad nu :)
På kvällen blev jag sjukt sugen på attt baka något, så det blev gammla heliga chokladbolllar, mums :)

Här är en gammal bild på mig med mina choklad bollar jag bakat haha.
Jag bjuder på den idag :)


JUSTE SHIT JAG KÖRDE BIL IDAG!!!! :O
Jag bah gick och satt mig i pappas arbetsbil när han var ute och jobba och bah
- Fett kul att köra bil! Jag längtar tills jag går det! :)
Han bah
- Ja, men kör nu då, kör ett varv runt här på gården.
- Men eller hur, jag vet fan ingenting om bilar typ och jag skulle typ döda din bil haha.
- Nejnej, ska vi prova eller?
- VA? menar du allvar, vågar du sätta mig i din bil och bah - Här kör.
Du är ju sjuk x)

Men han var fan seriös, så han skulle visa mig och kan ju säga att det inte gick nått vidare, hatar den där jävla kopplingen.. :s
Men sen fick jag köra mammas bil och den hade ingen koppling och jag var fett bra då! :D Och mammas bil är en fet stor jävla bumling
och jag, fanny jansson körde den ;)
Mohah, jag är stolt :)


Hur som helst idag ska jag Malin och Fanny fira våran Louise, :)
Det kommer bli hur kul som helst! Och ni får bilder och vad som hänt imorgon
i think :) Det är ju kulturnatten ikväll så det lär ju inte vara ont om folk heller, så vi kommer nog få det riktigt bra :) Det är ju vi som ska se till att Louise får bästa födelsedagen, (även om den var förra helgen) Haha. :)
Måste höra meed Maliin och Fanny sen när vi ska ses och så så vi kan brja fixa iordning sen måste jag bestämma vad jag ska ha på mig !! :o Shit. Aja 
Pusss hej.

Kommentarer
Postat av: fanny

kommer bli super ! :D

2009-09-12 @ 16:24:28
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: maja

vafan var har du dom där kokosbollarna nån stans?:D<3

2009-09-12 @ 21:09:26
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/
Postat av: Elin E

Haha Fanny du kan ju bli min personal driver xD<33

2009-09-13 @ 14:12:52
URL: http://elions.blogg.se/
Postat av: till maja

dom har jag ätit upp ^^ haha och alla andra, du fick inga ;)

2009-09-13 @ 21:32:16
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0