FlummmmmisFannyyy :))

Hann aldrig skriva igår, åkte till stan efter skolan skulle dansa med Fanny, Louise, Jenny & Emma, men det blev inte så :( Den blev inställd, och jag, Fanny & Louise hade åkt in och satt på Max och åt hamburgare då, typ 60 spänn åt skogen.
Bara för att vi var ju tvungna och äta och sen blir det ingen dans suck.. Men vi hade fett kul ändå :) Och vi fick skjuss hem av mamma som typ hade slutat jobbet då, skitflummiga i bilen. Haha.
Sen kom jag hem och Flumma lite med Maja, sen plugga jag No.
Jag var så jävla trött så jag skulle gå upp och lägga mig i sängen och plugga sen vakna jag någon tid på natten och upptäckte att jag hade somnat med boken sådär på magen/bröstet och typ sovit skitdjup sen helt plötsligt vakna jag och typ kasta ner boken och allt på golvet och somna om på direkten, skit trött! Haha. :)

Skolan gick ganska fort, No-förhöret gick väl okej, tror jag. Svara inte på sista frågan. Men jag kunde typ resten :D
Sen var jag typ fett flummig på idrotten och på bussen hem, hade skojj men Sandra :) Haha.
Aja , nu ska jag hitta på nått kul. (På datan asså) (a)

Har ätit, Två glassar, tjockis! :/

kollla min gullliga bild när jag äter glass (aaaa) FJ åt fel hålll (:


AAAAAAAH JUSTE JAG TAPPA EN AV MINA NAGLAR I SKOLAN, SEN EN NÄR JAG KOM HEEEEM :( :( :( Ska sättas dit igen! Men tänkte vänta och se om nån annan rammlar av snart... :/

Kommentarer
Postat av: emma

sv; höhö tack x) surt att dansen blev inställd :(

2009-09-11 @ 14:19:22
URL: http://emmaos.blogg.se/
Postat av: fanny

sötnos :)

2009-09-11 @ 15:14:06
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0