Tjejmiddag ! :D

Har kommit hem från en underbart rolig tjejmiddag hos Julia, vi firade henne och Louise. Och sammanlagt var vi ungefär 14 stycken. Så det var riktigt kul! :D Jag kanske lägger in lite bilder om jag får tag på några senare. Kvällen blev hur som helst väldigt lyckad och nu sitter jag här hemma och börjar känna hur stressen väller över angående So:n.. Jag tjatar verkligen om det hela tiden men jag får paniiik seriöst!
Annars en sak som är dunderbra är att Jossan nog kan låna ut en väska åt mig, Jippi! Du gjorde min dag! Eller ska jag säga kväll..? Haha, jaja, imorn vet jag inte hur dagen kommer se ut, men jag vill hitta på nått kul, så vi får se vad det blir! :)

Var ju på stan idag, blev bara jag och Fanny som gick men det gjorde förstås inget ^^ Jag lyssnade på när hon sjöng hos Bianca också och gud jag rös hela låten och tårarna börja fan rinna, men jag ville ju inte sitta och lipa ifall nån skulle komma (för jag satt ju utanför och hörde ut) - Jag är stolt över min bästavän :') !

Nej nu ska jag väl kika runt lite och sedan gå och lägga mig,
puss godnatt oxch hoppas ni har haft eller fortsätter ha en trevlig kväll! :)




Kommentarer
Postat av: jossan

jag tar med den på måndag :D<3

2009-09-26 @ 10:02:31
URL: http://sarajossans.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0