Bilder från kräftskivan.

Vi slutade tidigare från skolan idag, vilket blev rysligt skönt! Jag börjar känna mig riktigt stressad p.g.a läxor..., vi har franska och engelska glosor, och sen det där jävla Sohatet som verkligen inte är mitt favoritämne, när man måste göra uppsatser iallafall.. Och det ska vara inne nästa vecka och jag har inte ens kommit halvvägs, för jag fattar ingenting om judendomen. Hur som helst när jag kom hem satte jag i mig asmycket mackor pga av att Fanny och jag missade lunchen?! :O Hur lyckas man.. och vi hade inga raster så man kunde gå upp på dom, så man fick gå på tom mage resten av dagen. Som tur var svälte jag inte ihjäl helt :) !

Nu tänkte jag lägga in lite bilder från lördagskvällen, jag ursäktar att jag inte är så fin på kräftskivan, men jag mådde piss och hatade allt runt om kring mig som jag kunde komma på. Här får ni iaf något trevligt att fylla lite tid på er vardagseftermiddag med. :)
Pussinuss.

  








ja.. Tove och jag var mest ute och knäppte kort.. haha :)
Men nu skaa jag dra mig ner och äta lite middag. 


Kommentarer
Postat av: emelie

frågestund på bloggen www.eemeliesplace.blogg.se

2009-09-22 @ 20:14:41
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0