Blåbärsplockning? - nej.

Jo, idag hade mamma tänkt dra iväg mig och plocka blåbär
i nån skog där det var fullt med blåbär.
- Hur kul låter det liksom?..
Men hon övertala mig, och sa att vi kan göra hur mycket blåbärspaj vi vill då nästan.
Och jag banga inte en sekund då, för jag verkligen ääääälskar mammas blåbärspaj! :o
Men efter att vi åkt iväg så hitta vi inte dit.. lyckat eller?
Så vi åkte hem igen, efter en lång stunds letande.
Nu gör jag ingenting, och vet inte vad jhag ska göra heller. Men jag hittar väl på nått.

Sen så tänkte jag berätta också att min design börjar ju bli ganska tråkig, right?
Man tröttnar ju efter ett tag liksom. Och jag har ärligt talat inte gillat den från början så mycket och jag tröttna på den ganska fort, men när jag försöker göra om blir det bara värre. Så jag har bestämt mig för:
Jag väntar tills det blir mera höst, och jag kan gå ut och ta lite fina höstbilder, sedan ber jag någon duktig fixa min heather, för jag vet hur jag vill ha den ungefär :) Sen är det bara att fixa designen, antignen jag, eller någon annan frivillig. :)
Så stå ut ett tag till så blir det nytt, nytt, nytt sen! :D Låter det bra? :D


Kommentarer
Postat av: sara

hahahah klart att du faller för blåbärspaj (a)

hahah älskling

2009-09-06 @ 15:14:38
URL: http://sarajossans.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0