ååååh ge mig bra musik

Efter en halv dag eller mer så har jag suttit och fixat min design.. och ja ni ser ju resultatet, menyn ser helt fuckad ut. Men whatever.
Just nu är jag sjuuuuukt partysugen! :o fatta kul och bara skaka av sig all stress och bara dansa och ha kul med sina vänner, åååh det är så sjukt underbart, jag älskart! Är det nån som hålller med mig?
Jag tror jag ska lägga in lite låtar på min Ipod så får jag väl ligga där i sängen och låtsas att jag är och dansar med mina kompisar, haha så typiskt mig, men jag är sånn ;)

Nej nu ska jag ner, måste höra med Malin och Fanny sen hur det blir imorn,
det kommer bli så fett kul imorn, jag är taggad till hundra! :D



JUSTE!!! Snälla, snälla, snälla finns det nån som vill låna ut en väska till mig, jag är desperat !
Min är sönder och jag har ingen annan!? :O


GODNATT♥


Kommentarer
Postat av: jackie :D

Tack:D <333

2009-09-25 @ 09:45:09
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0