3 minuter !!! :O aaaaah

Imorse låg jag och sov som vanligt och trodde klockan var lite strax över sex ungefär. Men helt plötsligt hör jag dörren öppnas och jag tänker att det är typ mamma som undrar varför jag sover med stängd dörr, för det brukar jag inte göra (mörkrädd) (: Men det är tydligen min syster som står där och typ ropar:
- Fanny har inte du gått upp ?!!
Jag vänder mig typ lite trött och ser attt hon är påklädd och ser helt klar ut typ, då säger hon
- Vi ska gå till bussen om TRE MINUTER !!
- VAAAAAH?! :O OMG
Kastar mig upp ur sängen och klär på mig, hinner ta på mig dom och ta mina grejer och sen dra ut. Hann inte äta frukost så där gick man runt i flera timmar utan mat i magen, och sen äntligen vare lunch!

Hur som helst idag måste jag verkligen plugga ! igen.. Vi har No och imorn hinner jag nog inte göra så mycket och plus att vi har franska till imorn.. ÅÅÅH jag orkar inte. Aja.

Imorn är det dans, fett kul! :) och sen efter det är det fredag fett skööönt! :o


längst ner till vänster ser ni en ful ruta med datum och skit när jag tog bilden, jag skulle kolla hur det såg ut, sen syndes inget när jag tog bilden så jag tog flera och sen syndes den i albumet.. -.- lyckat

En osminkad liten dam (:
Hahah, jag är världens tönt hejdå.


Kommentarer
Postat av: fanny

jag skulle inte hinna på tre minuter :P hahaha

2009-09-09 @ 18:29:13
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0