Louise and Fanny

Datorn har jag inte tänkt på något alls dom senaste dagarna, jag kommer knappt ihåg dom. Det är som jag har legat i koma. Haha, okej jag kommer väl ihåg lite men iaf.
Igår och iförrgår var jag och Louise på stan, senare igår åkte vi och kolla på killarna som spela hockey, och förlåt om jag säger det men dom sög igår! Efter det åkte vi hem och trodde vi skulle se på "värsta skräckfilmen" men inte då, det var världens drygaste och det var bara liiite läskigt dom sista 10 minuterna.

Denna rekomenderas inte!

Den såg inte ut så på framsidan för oss, men det är den.


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: tack älskling :)<33

du glömde skriva att jag fyllt år ;) haha skoja :D

2009-10-03 @ 19:40:57
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: louise

hatar den filmen , asså shiiit va dålig !! :O

2009-10-03 @ 19:42:22
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0