Kanelbullensdag

Idag vaknade jag av gulliga Molly, mormor och morfars hund alltså. :)
Sen dess har jag faktist varit ganska duktig idag, jag har damsugit, varit ute och gått och flyttat kaninerna till vinterburen. Men jag har ju förstås goffat i mig massor med bullar, för det är ju kanelbullensdag idag. Tyvärr blir det mera gott ikväll, och tyvärr menar jag med att jag blir tjock.. vi ska få chokladpudding, och hur gott är inte det på en skala?! Menmen, jag ska faktist ut och springa imorn och på onsdag, jag är så duktig!
Jag sitter och knarkar Justin Bieber låtar hela tiden dygnet runt.. han är ju så underbar :)<3
Nej, nu ska jag ner och tjocka.. Pusshej!



Kommentarer
Postat av: fanny

i know sötnosen :D <333

2009-10-04 @ 21:57:44
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack så mycket!



Ha en bra kväll! :)

2009-10-05 @ 20:14:33
URL: http://toffu.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0