Jag bjuder på 10 sanningar om mig själv


Jag tror på spöken, och att det spökar i mitt hus
Jag älskar Musses klubbhus på toon disney
Jag är mörkrädd
Jag har jättelätt för att komma ihåg personer & namn
Jag kallades Fannyface av mina fastrar när jag var liten
Jag sover helst inte ensam, för jag har svårare att sova då
Jag är väldigt lat även fast jag inte vill
Jag kommer alltid med dom sjuka kommentarerna i slutet av ett skämt
Jag dagdrömmer minst en gång varje dag, och hittar på som "historier" i huvdet som jag själv följer
Jag tror alla tycker jag låter helt störd nu :)


Kommentarer
Postat av: fanny

ja gud mer störd än vanligt :o

skoooooooooteristhashit

men du får inte åka det om du inte kommer till skolan imron! PUNKT SLUT .

2009-10-06 @ 20:57:40
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0