I'm ill

Här sitter man och inte mår så speciellt bra.. nej jag är hemma idag.
Jag mådde skit i morse och när jag skulle gå upp från fotöljen vet jag inte vad som hända men jag börja vingla jävligt mycket, så lillasyster tröck ner mig i soffan och sa
- Du ska vara hemma!
Sedan hämta hon min mobil, och mitt täcke, satte på tv:n och gav mig hennes tofflor, hon är för rar min lilla flicka ♥
Nu ska jag börja skriva rent på min deckare (Nej jag är absolut inte klar än) men jag måste börja snabba på lite nu, så jag börjar skriva rent och om min deckarhjärna är på idag fortsätter jag skriva.. massor i hope.

Jag har inte ätit nånting alls idag det finns inget jag är sugen på hemma, och inget jag är sugen på alls. Får väl se om jag ändå trycker i mig något.
Sedan får jag väl lyssa på min älskling när han sjunger och se om det blir lite bättre.
Nej nu ska jag börja skriva på deckarn,
Ha en bra dag alla sjuka & friska!


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: du är banan <3

2009-10-06 @ 16:35:51
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0