Shopping i Stockholm idag!




NY VÄSKA !

   

Hemma från en lång dag i huvudstaden , den ända jag fick med mig hem var en ny väska! Ganska fin ändå, eller vad tycker ni ? :)Jossan, grattis nu fåru tillbaka din, tack för lånet sötnos!
Jag stötte aldrig på Louise tyvärr, men jag hade trevligt iaf.  :)

Längtar tills imorn! Eller ja.. det har ploppat upp ett litet problem, som jag måste ta itu med, men det ordnar siig! Hoppas jag..
Det blir alltså en härlig kväll ute med Fanny, Jackie, Louise & Malin! :)

Gud vad mycket länkningar det blev , snäll jag är ! (y)
Hur som helst , tryck på sista bilden på min syster, den är en supergullig klubba som det står "I Love You" på, till hennes pojkvän, han var i Stockholm igår och hade köpt någonting till henne också, hur gulliga är dom inte? :o
Så små och så kära! :) <3


Kommentarer
Postat av: louise

naaw dom är bara för söta :')

2009-10-30 @ 21:30:30
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0