Hemma-Louise-Bälinge-Stan-Lövstalöt-Bälinge

Igår hade jag en riktigt kul! Jag åkte först hem till Louise där vi knapt gjorde någonting innan vi skulle till bussen igen för att åka in till stan. Vi cyklade på världens cpcykel! Den ända dom hade utan punka, den hade ingen pakethållare, så vi fick skjusa på sadeln, som åkte bakåt, så den liksom stod upp på något konstigt sätt? Svårt att förklara, haha. Men vi klara oss ända fram till bussen, som vi då missade. Och nästa gick om mer om en timme.
Jag hade inga pengar på mobilen, och louise har ju ingen mobil för tillfället, så vi gick till andrea där vi låna tfn. Louise mormor skjusa oss till Bälinge där vi tog en buss. Där hade vi lite skojj, och sedan gick vi på bio med Fanny, allt för min syster , - Skitsorglig, men asbra.

Efter det blev det så att Fanny ville åka hem, och Louise och jag tog bussen till Louise mormor och morfar, där vi gjorde ett litet besök och sedan gick vi till Bälinge och det blev en låååååång pratstund. :)
I Bälinge vare dött och vi åkte hem till mig vid 11 typ.
Nu har Louise har åkt till stan för att bränna näsan, ja, det menas alltså med att hon ska bränna den så hon inte ska blöda näsblod mera, eftersom hon har gjort det typ varje dag i några veckor.

Hur som helst, det här blev ett ganska långt inlägg. Hoppas ni palla läsa (a) mohaha.
Nej nu ska jag sluta
Eller det ska jag inte alls!
Får se om det kommer en gullig bild på min gulliga syster och hennes gulliga pojkvän in på bloggen lite senare, efter som dom är här idag, och jag måste få fota dom ! :o (a) Dom är sötast!


Gammal bild, Louise Fanny Jag.


Kommentarer
Postat av: louise

haha kul kul ::d

2009-10-27 @ 18:04:30
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0