Det finns ingenstans att ta vägen.

Igår vaknade jag ursent, halv2. Fick skynda mig att göra mig i ordning och sen åkte Louise & jag till affären och handla tårtgrejer, läsk och chips. Sen gick vi till Malin, där fixa vi allting men fick jättemycket hjälp av Madde, tack för det! Annars hade vi nog inte hunnit :) Sen kom våran Fanny, vi åt massor, hon fick sina presenter och vi hade superkul som vanligt :) Senare gick vi ut en liten stund, svinkallt! Efter det blev det film. Sen sova. Haha, ja, jag hoppas Fanny vart nöjd över allt. :)<3 
Bilder kommer sen.

Nu sitter jag har och mår skit igen, ska det bli en vana en vecka till eller?
Det pallar jag verkligen inte, men det är väl bara att försöka kämpa sig upp och göra sitt bästa i skolan, vi har Noprov den här veckan, jag har inte pluggat nånting.. och just nu sitter jag och skriver på deckaren som ska in nån dag i veckan, försöker bli av med den, och nästa vecka har vi franska prov..
ge mig en lugn stund?!
Har utvecklingssamtal imorgon också, typ kvart över 7?! :O Hjälp mig...
Just nu känner jag mig allmänt död, vill bara sova och slippa all stress och plugget. emo.....


Jag har tänkt på en sak, inte första gången idag kanske men asså, lärarna säger att vissa saker får vi göra på vår fritid istället för i skolan och då är min fråga , vilken fritid?! Vi har ingen fritid, för när vi inte går i skolan ska vi sitta och plugga bort vår fritid, med tex prov uppsatser och bara massa läxor? Vilken fritid menar ni egentilgen, den tiden efter när vi har tagit studenten?
Jag blir bara så trött...


Kommentarer
Postat av: amanda

åh jag kommer ihåg när vi skrev deckare, det är sjukt kul ju :D nej inte mycket alls ;p

2009-10-11 @ 18:40:56
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/
Postat av: Dadaa

taack, lägga till varandra på bloglovin ? ;:)

2009-10-11 @ 18:45:15
URL: http://dadaas.blogg.se/
Postat av: Dadaa

okkej ;)

2009-10-11 @ 21:11:25
URL: http://dadaas.blogg.se/
Postat av: emelie

håller med :@

2009-10-16 @ 07:39:20
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0