Där Havet Slutar.


Jag fick slänga mig in i duschen idag efter att ha kollat på "där havet slutar" en film på tv alltså, missade lite i slutet och i början, men den var sjukt bra, och ledde till en del tårar.
Den handlar om en mamma som tappar bort sin son som är 3 år på nått hotell eller liknande, hon har två barn till men det är Ben som har försvunnit, dom hittar honom inte fören efter 9 år när dom har gett upp fallet. Det visar sig att han bort några kvarter bor i en annan familj, och det leder till ett och annat, den är sjukt bra och supersorglig!
Och jag vill se den igen från början till slut!


Sedan kom mormor och morfar.

Kalla mig pluggis, men jag har faktist pluggat lite franska och svenska. Men det beror bara på min kära mormor och morfar som vill att det ska gå så bra för mig i skolan, vilket är gulligt i och för sig, men kan ju vara lite jobbigt ibland också. Haha, men dom har faktist hjälpt mig många gånger och jag har fått mycket bättre resultat än vad jag hade fått om jag hade pluggat själv, så det är ju bra.

Dom råkade även avslöja att mamma tänkte ta med mig (och maja?) till Stockholm och shoppa imorn! Hur nice? Och Louise ska ju också dit med sin mamma, så vi kanske ses ? ;D  Fast jag vet ju faktist inte än om det blir så, men man kan ju alltid hoppas, jag behöver så mycket just nu, bl.a SKOR!

puss


Kommentarer
Postat av: louise

oh den filmen verkar bra :)

sv ; hahah yeeah ^^

2009-10-29 @ 20:28:57
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: fanny

FAN VA NAJS, DÅ KAN JU JAG LÅNA EN MASSA KLÄDER AV DEJ RIGHT ? ;D hahhaha (a)

2009-10-29 @ 20:55:42
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: louise

sv jag vet ;)

2009-10-29 @ 21:35:12
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0