We love HannahMontana

Lilly Allen - Not fare


Gårdagen var riktigt skojj, var inte så taggad först, kände mig trött och illamående , men den gick genast över när jag satt och åt pizza med jackie , malin och louise. Mycket skratt (y)
Efter det gick vi lite var som helst och vänta på lilla fanny. Som kom efter en stund :)
Sen vare massa skoj, och pinsamheter , tyvärr.
Hur som helst hade jag en riktigt trevlig kväll med mina underbara flickor! :)
Senare fick vi skjus hem av pp typ , 6 st i en epa, lite trångt med det funka haha.
Fanny slockna när vi kom hem , vi andra åt sen sov vi efter en stund vi också.
Och idag har vi bara sovit, ätit, och tittat på HannahMontana! Hihi, we love it

Nu är jag taggad till nästa helg och det ska bli som
vi vill, jajajaja!

älskar er tjejer :)


Kommentarer
Postat av: jackie

hihi love u fannisen! yeeey nästa helg kommer bli super tjejer

2009-11-01 @ 20:07:06
URL: http://jackielinden.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: bra :D <33 jag måste få för mina föreldrar !

2009-11-01 @ 20:56:29

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0