Vi bjuder på oss själva?

Nu har jag kommit hem från jackie , jag fick sova där ! Wihoo :)
Jag kom typ dit och vi flumma som fan, åt chokladbollar och drack cola& så på jackies golv, haha.

Sen efter en stund gick vi ut, skulle på 8K;s disco för låg och mellanstadieelever. Men dom skulle typ sluta när vi kom :( Men vi flumma lite och sen träffa vi sofie. Vi gick runt och gjorde typ ingenting haha.

Efter ett tag gick vi till lillskolan för vi trodde det skulle bli bråk, men det blev typ inge (a)
Sofie åkte hem och jag och jackie gick hem typ halv 12.
Vi var fett fula hela kvällen, sjukt pinsamt! ;o

Sen satte vi på en film och typ calle, adam och ludde kom över.
Och när dom hade dragit gick vi typ och lade oss, prata ett tag och somna.

Tjaa.. det var väl allt. Haha, nu ska jag vara duktig och inte sitta här allt för länge, göra distansuppg. och städa lite, så kanske jag får åka till Bjk ikväll igen.. mina föräldrar är rätt trötta och sånt just nu så vi får väl se hure går.






Sofie har en penna :o


NOOO, haha, det var pinsamt när vi skulle till affär'n så jag försökte få bort mitt lite. Ja.. ni ser ju resultatet.
Bilderna är fett fula, men vi bjuder på dom?
love u

(Jag fick veta att vi ska åka och kolla på tapetrer och sånt nu till vårt nya hus nu typ :D:D)
Byebye


Kommentarer
Postat av: sofie

Hahaha =)

vart ska du flytta:O

2009-11-28 @ 12:52:59
URL: http://ohhsofie.blogg.se/
Postat av: FRIDA, ♥

Har ni bestämt hus nu? :)<3

2009-11-28 @ 14:51:34
URL: http://fridapalms.blogg.se/
Postat av: jackie

meeh tjockis... fula bilder :( hahah love u <33

2009-12-06 @ 21:59:52

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0