Smile bitch :D

Här sitter jag glad och nyvaken! Jag är ledig idag wihooo ! :D Hela min klass är ledig så jag får se om jag skulle träffa jackie idag? :) Måste iaf först städa engligt my mother.

Skolan igår var rätt soft, den gick fort, slapp sista lektionen.
Efter det åkte man hem och sen drog jag iväg men bussen m. jenny och skulle dansa. Igår vare bara jag jenny och emma, för fanny och louise har ju varit sjuka (i huvudet) hihi :´)
Men båda dom söta ungarna var i skolan ! :D (Y)

Jag kommer som vanligt med halv dryga inlägg sååå.. här får ni en fining bild istället :D


S
M
I
L
E


Kommentarer
Postat av: fanny

söööööööööt.........................

2009-11-27 @ 13:45:23
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0