Sent inlägg som vanligt..


Det blir tyvärr sena inlägg hela tiden för jag pallar aldrig gå in på dator även fast jag är hemma all the time.
Skulle egentligen varit och tittat på ett hus idag, men blev inte så för jag orkade knappt stå.. Jag fortsätter alltså att vara sjuk.

Imorn ska jag titta på min kära syster som har dansuppvisning i björklinge, be there! Jag kommer sitta stolt nertryckt i stolen och hosta och förstöra uppvisningen och skämma ut mig men vem bryr sig :D
Hihih, jaja,

Sen på kvällen blir det trerätters middag hos mormor & morfar.
(Jag har inte tänkt på hur proffsigt det låter)
Jag menar trerättersmiddag, sånna äter vi varje söndagskväll :) Not. Frågan är om jag kommer spy upp allt efter, eftersom jag är sjuk.. Nej men min gulliga morfar fyller faktist år imorgon så
- grattis iförskott kära du


Kommentarer
Postat av: fanny

jag vill se maaaaaaaajsseeeeeeeeeeeeeeen :''''(

2009-11-15 @ 10:38:29
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0