Ny design påväg! Tror jag..

Blev att jag stanna hemma idag också, men imorgon så ska jag till skolan! För nu har jag tröttnat på att sitta här hela dagarna.

Tjejer! (Jackie, Fanny, Malin & Louise) ; Vi måste planera om på fredag!!

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och drygar lite och känner att jag behöver en ny design! Jag ska göra om rubbet tror jag, när jag får tid.. Kanske börjar lite idag. Men designen är ju lite rubbad så jag vet inte om jag kommer kunna fixa tillbaka vissa saker, buhuu :( Men vi får se

Jaja, Ska piggna till lite nu och börjaa! Whoohoo, jag kanske sätter lösenord så ni inte ser senare , men det fixas givetvist tillbaka. Onödigt inlägg kanske.. men lalalala hejdå

Kommentarer
Postat av: louise

och petra :) hon ska va med <3

2009-11-18 @ 17:28:22
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0