Konfan - SPÖÖÖÖKEN

Jag har inte skrivit på typ en vecka, "duktigt" fanny!

Jag har ju vart på konfaläger i helgen, och hjäääälp! Det spökade där! Det blev inte mycket sömn dom nätterna precis. Ledarna hade tydligen erkännt efter att vi kommit hem att det var hemsökt där, innan sa dom att det inte gjorde det.
Och tro mig, nog har det allt hänt märlkliga saker nu när man har kommit hem :( Och vi har vart skitskrajja, bröt ut i tårar nån gång också, och på lägret kunde jag knappt andas, fråga bara Fanny och Louise.

Det har lugnat ner sig lite nu, men efter att fått veta att på gatan vi ska kolla på ett hus på lördag spökar det på, roligt! :O Om vi köper det så räkna med att det kommer att komma tusen "HJÄLP MIG" - inlägg. Jag är verkligen livrädd för spöken :(:(
Fanny har bilder från konfan på
sin blogg .
Jag kanske lägger in nått sen :d
Puss, nu ska jag plugga till mitt svenska prov imorn!

Simon, Louise, Ruben

jag snor den här bilden från louise blogg, tack för att jag också blev målad! Jättefint! Verkligen... När jag sov också, alla hade tydligen varit inne och tittat på mig också, såg jävligt fräsch ut måste jag säga. Not.. 


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0