*Knäpp*

Idag gick skolan hmm.. jag vet inte ? Känns som vi gick ganska länge fast det gick fort.
Jag och Jackie har varit heeelt flumm som vanligt :) haha, idrotten, PINSAMT :O vår lärare stod fan och garva åt oss.. tjockisar. haha hinderbana är inte vår grej om vi säger så

Sen på svenskan skulle vi säga någon egenskap vi ville ha,
och ffaaan vad jag vill ha egenskapen jag och jackie snacka om, bara knäppa och komma vart man vill, bli snygg och vältränad och allt är perfekt. Det var nära på att vi testa :o Hahah, så jävla töntiga när vi höll på
- Men visst våre det underbart?! :O


Tjaa.. vad kan man säga, vi flummar igenom våra dagar, och jag har haft riktigt roligt. thihi
Jag borde egentligen läsa massa No men jag pallar inte. Men jag göre väl snart i guess.
Snart ska jag gå och äta för jag är tjock och behöver mitt lilla kvällsmål.
Dryg inlägg i know.

Pussinussi


Snodde en bild på min lilla tjockis jackie :)


ps ( Fanny krya på dig älskling ;) ) 


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0