Ihoptejpade fannysar..

Jag kan ju bara säga att alla har saknat mig i skolan! Det verkade iaf så eftersom alla hölll på med mig (a) Haha, jag är bäst! Skolan var rolig, faktist! Kul att träffa alla gulliga små barn igen ;) Haha nej men, Pms-gay-franska-lärare kan ju vara lite småirriterande... OJ jag menar SKITIRITERANDE :O

Fanny och jag var ihoptejpade idag, (Blev inget kort tyvärr :( ) haha och det är ett skäl till att den lilla pmsläraren dampa.. Vi hade inte ens gjort något? Jaja, vi är snällast! (y) Och imorn blire en underbar fredag! Hoppas vi på :)

Jaa nu ska jag kika lite på svenskan.. vet inte om jag har prov imorn eller inte, men vi får väl se. Gud jag måste råplugga i helgen! :(
Ha en bra kväll folket ! I love u.. not.


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0