Godkväll kära människor

Om ett tag hoppas jag på att pappa ska skjussa mig till jackietjockis. :) <3
Han orkar inte skjussa hem mig också så jag sover där typ, men jag orkar inte snacka med det om mamma för hon är så trött och sur..
men jag hoppas att kvällen blir riktigt roligt med mycket skratt, vilket jag tror den blir. Jag och jackie liksom? mhihihi, jag kommer nog bjuda på massa bilder imorn från kvällen så håll utkik!
Sen vet jag inte om emelie skulle va med? men vi får väl se :D

Ja, nu ska jag gå och plocka ihop lite saker så pusshej :) !


såhär ser man typ ut nu


Kommentarer
Postat av: fanny

va söt du är.............................

killen på min blogg är söt...........

du är söt om du kommenterar min blogg....

2009-11-27 @ 19:27:16
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0