Exakt en månad kvar till Julafton, Wihhooo ! :D

Jag hinner aldrig skriva i bloggen , och jag har inget intressant att skriva nu heller.
Det posetiva just nu är att jag känner mig glad, det är precis en månad kvar till julafton, känns som vi inte har extremt mycket läxor, jag ser på Ugly Betty.
(Y) Wiiie

När jag kom hem åt och sov jag och åt och gjorde läxa och nu sitter jag har och vid tv. Mitt liv är Strålande (haha jackie) roligt. :) ÅÅh fett tjock jag är, jag är fett sugen på att äta nått men jag är inte ens hungrig och nääästan inte sugen fast jag äre? Tjockis.

Jaja, nu ska jag kolla tv och skriva med lite kulkul folk :)
Ha en god kväll kära vänner ;)


Kommentarer
Postat av: jackie

HAHAHA underbart strålande !!! :DD

2009-11-24 @ 20:40:49

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0