Nu väntar jag bara på snön.. och lov!



Jag har tagit SvinisSprutan idag! :O Och jag har rent ut sagt skitont nu, tack vare Filip! Han slog mig precis där! Fuck of! haha :O

Annars har jag varit rätt lack på allt och alla idag, hej pmsbarn typ.
Höh.. Var och kolla på fyrverkerierna fast jag bara ville hem.. palla inte mamma, filip och maja.
Jobbiga :) <33333 förlåt lalal

Jaja, jag har skrivit lite om van Gogh nu tills imorn och måste jobba massor med matten.
Sen ska jag äta lussebullar och dricka glögg! (y) yeeehs :D 

 
detta köpte maja today . 
samt en slips 
& här är min slips som är hetaste och kan sjunga :D (majas kan de med) 


( Klicka på dom små bilderna :) )

Pallar inte lägga in mer, nattinatti ska ner och fika nu :D


Kommentarer
Postat av: fanny

fan va ball klänning maja köpte, passa ju henne ;)

fett hett me slips!

2009-11-30 @ 17:22:25
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0