Down - Jay Sean ft. Lil Wayne

Gårdagen var riktigt rolig men jäävligt stressig till buss, bio (New moon), allt . Men det blev bra till sist, typ. Haha..

Inga speciella bilder som togs, eller joo hahaha, men dom får inte ni se :D
Aja

Nu ligger jag här i sängen kom hem från jackie för några timmar sen kanske, har ätit mig riktigt mätt nu för mamma hade lagat världens godaste mat! I love. Plus att jag ska få min älskade Blåbärspaj!! Wihoo..
jag hatar blåbär... men jag älskar blåbärspaj!? ;D Jag vet vad du tänker :) .
Och jag är på världens cpflumm humör? När jag inte ens kommer att träffa någon ikväll.. kvar från igår hah, fast jag är ju alltid såhär ändå. Cpflumm :)

Drygt inlägg jag vet, men jag har inte något vättigt att skriva . Hjälp mig? Min blogg går uuunder, ingen läser den längre :( Min statistik har väl aldrig varit något att skryta om men nu är det riktigt illa fan ;o ! Men jag vet att bloggen är dryg och jag hade itne hade läst den själv, men jag kan inte sluta?! Fett sjukt..

Kan ju bara lägga till att min säng är bäddad nu, av mig! ;) Du har inte en bäddad säng right? Trodde väl det..




Kommentarer
Postat av: Anonym

sötast lr vad

2009-11-23 @ 19:52:42
Postat av: Erik

Shit vilka bröst du har :) hur stora är dem? ^^

2011-03-04 @ 16:11:04

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0